هتل های 3 ستاره دبی
نوشته شده توسط : سیمین

هتل میفر دبی

یکی از هتل های 3 ستاره خوب و تمیز دبی هتل میفر است که در مرکز شهر دبی قرار گرفته است. هتل میفر دبی بیشتر مناسب برای کسانی است که برای کار یا مدت طولانی مثلا ۲۰ روز به تور دبی می روند زیرا مسافران تور دبی دسترسی راحت به همه امکانات خصوصا وسایل نقیله عمومی, به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک دارند. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مرتب با امکاناتی عالی نظیر سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل میفر دبی برای مسافران تور دبی امکانات تفریحی مانند سونا و جکوزی, سالن بدنسازی, استخر روباز که در بالا پشت بام هتل می باشد فراهم کرده است. رستوران هتل میفر دبی دارای انواع غذای های مناسب و خوشمزه و همچنین کافی شاپ و باری خوب با انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. 

امکانات هتل میفر دبی:

کافی شاپ, بار, رستوران, سونا و جکوزی, سالن بدنسازی,  استخر سر باز, اتاقی برای معلولین, خدمات 24 ساعته و ... که در اختیار مسافران تور دبیمی باشد.

 

هتل ارکید دبی

از هتل های 3 ستاره خوب دبی هتل ارکید است که در دیره دبی در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل ارکید دبی دارای 84 اتاق تمیز و مجهز با چشم اندازی زیبا در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل از نظر مکانی برای مسافران تور دبی بسیار مناسب است زیرا به مرکز خرید تجار بسیار نزدیک است و 3 دقیقه تا مترو فاصله دارد. این هتل برای مسافران تور دبی برنامه های شبانه نظیر کلوپ شبانه عربی همراه با دی جی فراهم کرده است. هتل ارکید دبی برای مسافران تور دبی استخر روباز همراه با سونا جکوزی برتی شادی بیشتر مسافران فراهم کرده است.

امکانات هتل ارکید دبی: 

سونا ، جکوزی ، استخر روباز ، سالن بدن سازی مجهز  برای مسافران تور دبی، ترانسفر فرودگاهی رایگان ، صرافی ، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل, اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور دبی می باشند.

 

هتل پالم دبی

یکی از هتل های خوب و مناسب دبی هتل 3 ستاره پالم است که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر درمنطقه دیرهدبی قرار گرفته است. هتل پالم دبی دارای 87 اتاق تمیز مرتب با امکانات خوب و عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. اتاق های هتل دارای بالکنی عالی با چشم اندازی خوب می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع باشگاه و مکان های تفریحی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است.

امکانات هتل پالم دبی:

استخر روباز ، میز بیلیارد برای مسافران تور دبی ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ،صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری و... که در اختیرا مسافران تور دبی می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: